Image default

IMT – 5360 – 5500 svojevremeno najjači traktori u Evropi u serijskoj proizvodnji

 

 

IMT – 5500 svojevremeno najjači traktor u Evropi u serijskoj proizvodnji. Razlikovao se od 5360 u samom motoru. Dok je 5360 imao 12v motor, 5500 je imao 12v bi turbo (za svaku stranu motora po jedan), ti motori su bili Mecedesove proizvodnje. Ono što se zameralo kod oba modela, jeste da su bili idealni za oranje po suvom, a da im je blato predstavljalo problem zbog njihove težine, i da snaga diferencijala nije pratila snagu motora, te su sami motori bili dužeg veka od ostatka traktora. Pitanje je i koliko su bili obučeni ljudi upravljali njima, ali o tome tek nismo stručni da govorimo. Sve u svemu, kada su ovi gorostasi proizvođeni na linijama teških traktora, IMT je bio na svom vrhuncu.

Mana zglobnih IMT 5500 i 5200 je vazdušno kvačilo. Izuzetni su orači, pogotovo sa IMT- vučenim plugom, koji se kačio na poteznicu. Na takmičenju na kilometarskoj njivi IMT-500 sa vučenim petobraznim plugom i John deere iste snage sa petobraznim polunošenim OLT plugom IMT ga je ostavio  100 metara, a i oranje mu je bilo kvalitetnije. Mane su mu bile: isto sedište kao u najmanjeg IMT, vazdušno kvačilo, vazdušni brisač, nepodesiv volan. Bio je sjajan orač, tanjiraš, imao je odličan setvospremač širine 8 metara, bio neprikosnoven na planiranju i gaženju silaže. Mercedesov motor mu je bio fantastičan

 

Povezani članci

Kako je nastao Mercedesov traktor, prodaja traktora & epidemija virusa

admin

Država subvencioniše zaštitne ramove za traktore i to sto odsto

admin

Poklon igra osvojite traktor

admin

Ostavite komentar