Image default

Hattat traktor – turski „mercedes“ sa najboljim odnosom cene i kvaliteta

Poseduje elektro kvačilo na dugme za menjanje brzina, omogućeno je i spoljno upravljanje polugama na dugme, ima i osam izvoda hidraulike, hidraulični topling.

Kako bi proizvodnju doveli do najboljeg mogućeg nivoa, ratari u Srbiji sve više primenjuju savremenu mehanizaciju, a jedan od čestih izbora je i Hattat traktor model T4110, poreklom iz Turske.

U Srbiji ga distribuira V.G.P. firma. iz Novog Sada koja na polju međunarodne i domaće trgovine, uvoza, izvoza poljoprivredne, šumske i komunalne mehanizacije posluje više od 30 godina u našoj zemlji, a Hattat traktor uvozi od 2011. godine.

„Za razliku od drugih turskih brendova, ovo je njihov premium brend. Često ga poredim sa auto industrijom, te bi se, u tom smislu, moglo reći da je Hattat kao turski ‘mercedes'“, navodi Goran Vasiljević ispred V.G.P. kompanije.

Za menjanje transmisije koristi elektro prekidač

Ono što ovaj traktor izdvaja je i jača podizna moć na krajevima poluga koja iznosi 4.500 kg umesto 3.750. Poseduje elektro kvačilo na dugme za menjanje brzina, omogućeno je i spoljno upravljanje polugama na dugme, ima i osam izvoda hidraulike, hidraulični topling. Hauba je potpuno zatvorena, pumpa hidraulike je jača (64 l umesto 58 l), dok je instrument tabla savremenija.

„Hidraulika je prilično jaka i na potenciometre je, moguće je njom upravljati spoljno, poteznice poluge su austrijske. Ima 110 konjskih snaga, menjač je potpuno sinhronizovan 24+24, elektro kvačilo što znači da se za menjanje transmisije koristi elektro prekidač, a ne nožno kvačilo“, objašnjava Vasiljević.

Hauba je potpuno zatvorena, pumpa hidraulike jača, instrument tabla savremenija (Foto: M. Popić)

Govoreći o karakteristikama, naš sagovornik ističe da je u pitanju mašina koja sadrži sve što je jednom traktoru potrebno.

„Karakteriše ga i puna oprema – dosta tegova u prednjem delu, 560 kg ima napred od čega 140 do 180 kg u točkovima, u zavisnosti od dimenzije guma. Prednja vuča i autolift su na dugme, ima dve brzine kardana od čega je uključivanje kardana na elektro prekidač; klima uređaj, krovna svetla napred i nazad.“

Cena konkurentna

A kada je u pitanju cena, Vasiljević ukazuje da je veoma konkurentna.

„Drastično je jeftiniji od zapadnog renomiranog brenda, dok je nešto skuplji od istočnih, poput ruskih i kineskih, tako da se pozicionirao između istoka i zapada cenovno gledano i u odnosu na ono što pruža, ima najbolji odnos cene i kvaliteta“, smatra predstavnik V.G.P. kompanije.

Ukazuje da je isplativ i kada je u pitanju potrošnja goriva. Koristi perkins motore, ali proizvedene u Velikoj Britaniji.

„Inače turski proizvođači imaju perkins motore iz Indije i Pakistana. Kod Hattat-a to nije slučaj, ovaj je iz Velike Britanije i karakteriše ih to što su štedljivi u potrošnji goriva.“

Veliki lager rezervnih delova

Svojim klijentima svakako je ova firma uvek na raspolaganju kada je u pitanju servisiranje mašina uz veliki lager rezervnih delova.

„Više pažnje posvećujemo postprodaji nego samoj distribuciji. Hattat ima garanciju dve godine odnosno 3.000 radnih sati, a naša servisna služba dolazi na adresu kupca za sve što je potrebno“, dodaje Vasiljević.

Ukazuje i da ovaj traktor ima sposobnost da povuče sve priključne mašine koje su u njegovom rangu, a može se koristiti za sve ratarske kulture što značajno olakšava radove u polju samim ratarima.

Može se koristiti za sve ratarske kulture (foto: R. Prusina)

Tog mišljenja je i proizvođač Mihajlo Erdeljan iz Zrenjanina, kupio je dva traktora Hattat firme, a koristi ih za proizvodnju pšenice, kukuruza i suncokreta.

„Prvi sam nabavio 2012. godine, a drugi sam kupio pre dve godine. Mislim da o tome koliko sam zadovoljan dovoljno govori činjenica da sam kupio još jedan. Prvi mi se jako dopao, do sada se dobro pokazao“, navodi Erdeljan.

Napominje da je jedan od presudnih razloga za mehanizaciju pomenutog proizvođača bio odnos cene i kvaliteta.

„Zaključio sam da na osnovu uloženog i dobijenog to jeste najbolje što se može uzeti. Veoma je udoban, ima klimu i može se dobro sa njim raditi.“

S obzirom na to da je drugi model kupio nakon sedam godina, primećuje da su proizvođači usvojili sugestije kupaca, te poboljšali i unapredili delove mehanizacije na koje su korisnici ukazivali.

Preuzeto: www.agroklub.rs

Povezani članci

Belarus traktori u novom odelu

admin

U Srbiji 400.000 traktora a tek svaki peti traktor je nov

admin

Zašto je važna obrada zemljišta u voćnjacima? Koje greške izbeći?

admin

Ostavite komentar